Header Ads

test

SatNite


SatNite gue kali masih sama kaya satbite2 yang lalu, payah. Masih saja dipenuhi bayangan2 yang sangat menyakitkan. Nyokap ma Bokap ke solo beli obat rebonding dan sebagainya. Sebenere mo minta anter gue tadi. Tapi nyokap ga tega kali liat muka gue. Ya udah gue di humz sendirian.

Biasa cuma ditemani spongebob, Tias tetangga gue sms. Mas ojo lungo aku arep nang omahmu. Arep crito akeh banget. Yo reneo, gowo snek sing akeh.

Akhirnya ngobrol panjang lebar, biasa tentang mantane sing fitnah ga nggenah ngono kae, ngelek2 ngono kae. Aku yo di sms mantanmu lho. Lha gek urusane opo lho sms aku, nek ngajak kamplengan ayo. Cuma males ae nek ndaraki putus gara-gara aku.

Tak terasa udah jam 8 lebih karena saking ngalor-ngidul ngobrole, wah yas aku meh arisan iki. Dilanjut besok aja kemana gitu. Weh nggenmu arisan to, nggenku minggu wingi ko mas. Ho o yas, laporan akhir tahun iki. Yoh aku tak mulih neknu mas. daaaaaaa ..

Ngek ngok sms, woey ge mangkat lho hora gur ndekem ae, yo sante lho ngok, Tumben cah kae sregep wes tekan yahmene. Biasane yo tim nggembos nek teko mepet.

Ya udah kawan-kawan, inilah sepenggal kisah tentang SatNite suram gue. Mungkin akan sama untuk SatNite2 selanjutnya. Ah sudahlah capek mencetin keypad HP jadul yg sudah sangat tidak bersahabat. Saatnya berpindah dalam artikel2 misteri. Lumayan buat menunggu pagi tiba.

1 comment:

  1. SatNite, muleh soko wrnt adus mangan nntn tipi mpe jm 8 renek seng sae trus merem

    ReplyDelete